Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

TVNET
  Publicēts: 2011-07-27  15:51:00 / Sabiedrība
 
 Ziņot redakcijai  

Lai nokļūtu uz darbu agrā rītā vai mājās vakarā, Ogresgala iedzīvotājiem drīz atliks tikai divas iespējas – iet aptuveni desmit kilometrus kājām vai maksāt neadekvātu summu par taksometru. Un tā turpmāk katru dienu, jo Rīgas plānošanas reģions no 1.augusta gatavojas atcelt svarīgus reisus, ko vietējie izmantojuši daudzus gadus. Paši iedzīvotāji par to uzzinājuši nepilnas divas nedēļas pirms lēmuma stāšanās spēkā.

Rīgas plānošanas reģions, kas pārrauga Ogres autoostas darbību, ir "nogriezis" autobusus arī citām apdzīvotām vietām Ogres tuvumā, taču atšķirībā, piemēram, no Ciemupes, kur iespējams nokļūt arī ar vilcienu, Ogresgala iedzīvotājiem autobuss ir vienīgais pārvietošanās līdzeklis.

"Reisi Ogresgals-Ogre (plkst 6.00) vai Ogre-Ogresgals (plkst. 21.00) nav pārpildīti, taču izmantoti gana bieži. Ja šos autobusus atcels, cilvēkiem neatliks nekas cits, kā no rīta un vakarā iet 10 kilometrus kājām," vēstulē TVNET sašutumu pauž vairāki vietējie iedzīvotāji.

"Sāksies jaunais mācību gads, un bērniem vakaros pēc treniņiem vai citām ārpusskolas nodarbībām būs jāiet cauri mežam un jāstopē. Tas ir vienkārši absurds."

Kā risinājumu ogresgalieši piedāvā pagarināt esošās 1. vai 8. pilsētas autobusa maršruta līnijas. Laika ziņā tās būtu tikai papildu 10-15 minūtes, taču iespēja nokļūt uz Ogri vai mājās tiktu rasta visiem, nevis tikai pilsētniekiem, kuri salīdzinājumā ar pārējo novadu bauda privilēģijas..

Ogres dome: pilsētas reisu pagarināšana - reālākais risinājums

"Pievienojot mūs Ogrei, tika solīts nezin kas, taču vienīgais, ko pa šiem gadiem esam saņēmuši, ir Eiropas finansēts pārsimts metru garš veloceliņš, no kura jēga ir vienīgi tad, ja vakarā gribas izstaidzināt suni. Ja Ogres pašvaldība piesaistītu Eiropas fondu līdzekļus, varētu to pastiept vismaz līdz Ogres robežai. Bet, cik zinām, turīgie zemes īpašnieki, kuriem varētu piekarināt arī oligarhu birku, pat nav ar mieru ziedot dažus metrus no sava zemesgabala," ironiski par situāciju izsakās vietējie iedzīvotāji..

TVNET sazinājās ar Ogres novada domi un Rīgas plānošanas reģionu (RPL). Domes preses dienesta vadītājs Nikolajs Sapožņikovs norādīja, ka 1. un 8. maršruta pilsētas autobusu reisu pagarināšana patiešām būtu viens no reālākajiem risinājumiem, solot to pārrunāt ar pilsētas vadību, kas patlaban atrodas brīvdienās..

Maršrutu plānotāja: iedzīvotāji nereti paši tos "norok"

Gan viņš, gan RPL Maršruta tīklu plānotāja, bijusī ogrēniete Inese Dilāne skaidro, ka reisa atcelšanu ir iespējams pārskatīt un neatcelt, ja Ogres novada dome nāks klajā ar šādu iniciatīvu un finansējumu. "Nav tā, ka tas būtu iecirsts kā akmenī," Sapožņikova teiktais vieš cerības, ka iedzīvotāju aktīva iesaistīšanās patiešām varētu "izglābt" šos reisus..

Tāpat Dilāne sarunā ar TVNET izteica pieņēmumu, ka pirmā gada ceturkšņa apkopotajā statistikā, kura tad arī kalpojusi par iemeslu atcelt reisus uz Ogresgalu, patiesais Ogre-Ogresgals-Ogre pasažieru skaits varētu būt lielāks. "Cilvēki bieži vien paši "norok" maršrutus. Viņi iedod naudu šoferim, kurš viņus aizved par puscenu, un protams, ka šis brauciens statistikā nenonāk. Sevišķi no rīta un vakaros, kad šoferi apzinās, ka netiks kontrolēti."
 




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības