Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

ogresfakti
  Publicēts: 2012-02-29  16:32:00 / Sabiedrība
 
 Ziņot redakcijai  

   

Ar auto pārvietojoties pa Ogri, sajūta brīžiem kā braucot pa kartupeļu lauku. Tā vien šķiet, ka, it īpaši Brīvības ielā posmā no vecās poliklīnikas ēkas uz Dārziņiem kopā ar sniegu un ledu kūst arī asfalts...

SIA "Ceļdaris" pārstāvis Pēteris Bužers norāda, ka ielas katru dienu tiek apsekotas, taču šobrīd tiek remontētas vienīgi avārijas bedres jeb tās, kas dziļākas par 5 centimetriem. Firma to veic pēc domes norādījumiem, kas, savukārt, rīkojas vadoties no sava budžeta iespējām. Jau ziņots, ka šogad valsts finansējums ielu uzturēšanai ievērojami samazināts.

P.Bužers atzīst, ka šobrīd bedres veidojas ļoti intensīvi, bet avārijas bedres nav iespējams remontēt visur vienlaicīgi. "Ja šodien bedre ir 3 centimetrus dziļa, tad satiksmes un mitruma rezultātā tās dziļums jau nākamajā dienā var sasniegt 7 centimetrus," tā P.Bužers.

Savukārt pašvaldības Komunālās nodaļas komunālo jautājumu inženieris Jānis Daukšts skaidro, ka šogad ceļu uzturēšanai atvēlēti līdzekļi par 32,9 % jeb Ls 366 000 mazāk kā iepriekšējā gadā, līdz ar to iespējams remontēt tikai satiksmei bīstamās bedres. "Šobrīd viena kvadrātmetra asfalta izmaksas ir Ls 30," norāda J. Daukšts. Arī pašvaldības izpilddirektors Pēteris Špakovskis norāda, ka asfalta segums daudzām ielām pilsētā ir vecs un saplaisājis. Ja tajā veidojas bedre, kas tiek remontēta, drīz vien tai blakus veidojas jaunas. Ņemot vērā lielās asfalta izmaksas, pašvaldības speciālisti pievērsīs pastiprinātu uzmanību tam, lai ceļu uzturētāji bedru remontdarbus veiktu pēc noteiktajām prasībām un kvalitatīvi.

Tāpat tiks pievērsta uzmanība tām ielām, kuras ir stāvas un grūti uzbraucamas (Lībiešu iela, Pavasara gatve, Indrānu iela, Stūrīšu gatve) – šīs vietas tiks nokaisītas vai rievotas, lai iedzīvotāji, kā arī atkritumu izvešanas transports varētu piekļūt ēkām.

Ogres fakti jau ziņoja, ka salīdzinoši siltās ziemas un straujo temperatūras svārstību dēļ siltā ziemā ielu segums nolietojas daudz straujāk, nekā tad, ja laiks būtu stabili auksts un ceļus klātu ar smiltīm vai sāli nokaisīta sniega vai ledus kārta. Kaut arī laiks ziemas sākumā bija silts, autovadītājiem obligāti jālieto ziemas riepas, bet šipi daudz straujāk bojā ielu segumu, ko šobrīd neklāj ziemas mēnešiem raksturīgā aizsargkārta. Temperatūras izmaiņas ļoti kaitē arī ceļiem, plēšot bedrītes lielākas. "Ūdens, kas ielijis ceļa plaisā, pa nakti sasalst un plēš asfaltu vaļā. Pa dienu ūdens tiek iekšā vēl vairāk. Rezultātā izveidojas bedre," iepriekš pilsētas ielās notiekošos procesus skaidrojis P.Bužers, piebilstot, ka sevišķi cieš vecāki ceļu segumi. "Ceļdaris" arī ziemas mēnešos veic avārijas bedru labošanu, bet pavasarī, visticamāk, būs jārēķinās ar krietni lielākiem izdevumiem ceļu remontiem, nekā pēc aukstākām ziemām.

   

   




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

Liene 
2012-03-05  15:53:47
WAZZUB ir miljardiem dolāru liels projekts ar mērķi izveidot ”ideālu interneta mājaslapu” pirmais miljardiem vērtais projektss, kas piedāvā dalīties ar 50% peļņu ar saviem topošajiem lietotājiem!!! Prognozes ir, ka WAZZUB varētu pat konkurēt un pārspēt tādus interneta gigantus kā google, twitter, facebook. Izklausās neticami un neiespējami vai ne? Tiks maksāts par to, ka TU pievienojies un aicini arī citus, citi aicina tālāk citus utt. Kā tas notiek jebkurā tēmā pelni naudu internetā…. Viss, kas tev ir jādara ir jāpiereģistrējas WAZZUB: http://signup.wazzub.info/?lrRef=77c7e652 n jāsāk viņi reklamēt aicinot citus cilvēkus. Par katru uzaicināto cilvēku WAZZUB tev maksās 1$ + tev maksās arī par to, ja tavi uzaicinātie cilvēki uzaicinās citus, es neiedziļināšos pārāk detalizēti, bet iedošu vienkārši WAZZUB izveidotu kalkulātoru ar kura palīdzību jūs varat aprēķināt savus ienākumus, kādi jums būs KATRU MĒNESI ! UZMANĪBU – WAZZUB BETA versijā lielais projekts tiks palaists jau 1. aprīlī (Nē, tas nav nekāds joks), bet projekts, bez jeb kādiem bugiem, kļūdām utt. tiks palaists – 1. jūlijā ! Tātad līdz 1. aprīlim varam aicināt un veidot pēc iespējas lielāku cilvēku grupu zem sevis. Kad lapa tiks palaista ”dzīvajā” iespēja pelnīt šādā veidā vairs nepastavēs, bet katru mēnesi attiecīgu naudas summu( cik cilvēki piesaistīti) saņems visi partneri, kas reklamēja un izplatīja WAZZUB līdz lielajam startam! Es nolēmu izmēģināt. Veiksmi arī jums!

teika 
2012-03-01  14:11:36
bedres īstenībā ir Ogres milža pēdas, kurš pa naktīm pastaigājas pa pilsētu

Janka 
2012-03-01  12:07:38
Priekš kam mums remonēt ielas, ja mēs vartam 200 000 LVL notriekt OITAA reklamās un uzturot visu Izspiedēja mīļāko armiju.

:-) 
2012-03-01  10:58:46
Ogres zīme - kūstošs asfalts?

zb 
2012-03-01  10:53:40
Smuks fotoalbums...Ieteiktu izmantot konkursā ( Izvēlies Ogres zīmi) Katru gadu viens un tas pats arī tur kur ir ieklāts samērā jauns asfalts , piemēram Kalna prospekts viņš vienkārši pavasarī izkūst.Nuu nemākam mēs Latvijā ceļus taisīt.

> Anrij 
2012-02-29  20:59:12
tas tak nav Ogre

Anrijs 
2012-02-29  20:40:23
Da labi jus lielie runataji,ta iela starp citu katru gadu tada tada.paskattaties trisritenu celu tas ir Ogre-Tinuzi kuru jau vairak ka 10gadi tik lielaku BEDRI kads aiztaisa labakaja gadijuma

taisnība 
2012-02-29  19:06:56
braucot pa Ogres ielām, var nosisties

nemii* 
2012-02-29  17:48:48
visi vini paar vienu karti metami kad atrod piki visaadiem suu tik celiem NAUDAS NAU

Helmii 
2012-02-29  17:01:32
Ko tad dara tautas varonis Ellesvīrs, viss viņa pārziņā esošaias jūk un brūk.

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      





© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības